Metode de făcut bani pe net 1

 Acest articol este destinat tuturor cdelor care au parcurs cu bine crusul CBPN 01 sau nouza sa variantă, CBPN 01 Free. Mai este destinat tuturor acelora cxare au reuşit să îşi pună la punct mecaniusmul de vânzări online şi au nevoie acum de propriul lor produs, pentru a valorifica la alt nivel acest mecanism.

Am scris destul despre asta şi pe acest blog şi în cursuri şi pe blogul meu, blog.sserbanro.info.

Ceea ce vreau să îţi prezint acum, este un set de tutoriale video în care am demonstrat cum anume se realizează un audio-book folosind un microfon şi programul Audacity.

Această metodă, vine să acopere golul de pe piaţa românesacă dar şi o lipsă a cursului CBPN 01. În cartea „Studioul de acasă” am prezentat 15 modele de afaceri bazate pe SUNET, pe înregistrarea şi procesarea digitală a sunetului pe calculator.

Şi acum, iată cele 3 tutoriale video:

PARTEA I:

PARTEA II:

PARTEA III:

Mult succes în realizarea primului tău audio-book!

După ce ai realizat înregistrarea audio, trebuie să parcurgi nişte paşi. Dacă ai mecanismul pus la punct, atunci recapitulez pe scurt:

  1. Arhivezi materialul audio exportat ca MP3;
  2. Upload pe hostingul tău al fişierului .zip care conţine audio-book-ul;
  3. Preiei linkul de download;
  4. Securizezi linkul de download;
  5. Salvezi ca text linkul securizat;
  6. Scrii pagina de prezentare-vânzare, cu buton PayPal;
  7. Scrii pagina de livrare „thank-you”;
  8. Inserezi textul pentru linkul de download şi linkul securizat;
  9. Scrii pagina „anulare ordin”;
  10. Modifici codul butonului PayPal sau creezi unul nou cu cele 3 URL-uri corespunzătoare paginilor şi celelalte detalii cerute de formularul PayPal;
  11. Copiezi codul butonului şi îl inserezi în pagina de prezentare-vânzare.
  12. Testezi funcţionarea butonului;
  13. Testezi funcţionarea downloadului.
  14. Promovezi serios de tot pagina de prezentare-vânzare, că doar e produsul tău!
  15. VÂNZARE RODNICĂ!

Şerban Stănescu, aka sserbanro.

13 comentarii (+add yours?)

  1. marianzidaru
    Aug 02, 2014 @ 17:33:05

    Te salut, Serban! Astazi ti-am descoperit blogul si este foarte util! Doresc sa scriu si eu o carte pe care sa o valorific (monetizez) pe blogul meu. Nu ma pricep la uneltele din tabloul blogului pentru a stii cum sa inserez cartea, butonul de plata si altele…Cu respect, Marian Zidaru.
    adresa mea de e-mail : marianzidaru75@yahoo.com
    Multumesc!

    Răspunde

  2. Maryan
    Sep 29, 2013 @ 14:06:41

    mda, voi incerca sa vad daca imi iese si mie cv din metoda asta :))

    Răspunde

  3. George
    Ian 06, 2013 @ 23:20:11

    Lucrez la un proiect interesant, turismul pe litoral
    O sa folosec multe lucruri interesante de pe blogul tau.

    Răspunde

    • sserbanro
      Ian 07, 2013 @ 00:02:50

      Felicitări, George!
      Totuşi, cu o singură intrare, mai ai de muncit destul de mult!
      Spor la treabă!

      Răspunde

      • George
        Ian 10, 2013 @ 17:52:32

        Da docamdata am lucrat la script.. e joomla 2.5 ….si un script gata facut si free nu exista.
        Mai mult de atat joomla este foarte bun la Seo si plus foarte multe optiuni…
        email, securitate, grupuri, si multe altele

  4. Ramona Nicoara
    Dec 20, 2012 @ 12:19:00

    nu m-a lasat sa iti raspund direct asa ca o fac aici:
    Felicitări!
    Toate gândurile bune!
    Cred că a venit vremea să îţi iei domeniu!🙂
    SUCCES!
    Eu am început să recuperez din ce am pierdut…
    http://www.sserbanro.info
    http://www.sserbanro.com
    http://www.castiga-bani.com.
    🙂 n-ai pierdut nimic Serban ba chiar din contra, ai facut in tot acest timp exact ce ti-a placut, asa cum de altfel si eu am facut…importanta este calatoria nu scopul iar tu o stii asta f bine…;)

    Răspunde

  5. sserbanro
    Mai 18, 2012 @ 11:02:17

    Mă bucur că ţi-ai rupt din timp să treci pe aici! Am revenit pe blogul tău şi ţi-am lăsat adresa articolului de care pomeneam în comentariu. Mulţumesc pentru linkul la situl tău. Cred că o să prindă bine celor care vin pe aici!

    Răspunde

  6. Alex
    Mai 18, 2012 @ 09:01:55

    Multumesc ca ai trecut si pe la mine pe blog ! Foarte interesant ceea ce faci sit u !

    Răspunde

  7. Daniela Stroe
    Mai 17, 2012 @ 14:32:27

    Buna ziua,

    Sunt interesata de o colaborare cu site-ul dumneavoastra, https://banifarabani.wordpress.com . Sunt convinsa ca v-as putea oferi la schimb link-uri pretioase sau eventual o suma de bani. Daca sunteti interesat de aceasta colaborare va rog sa ma contactati.

    Cu deosebita consideratie,
    Daniela Stroe
    WEB Investments

    P.S. Scuze pentru mesajul trimis de doua ori . Acesta este cel corect !

    Răspunde

  8. Daniela Stroe
    Mai 17, 2012 @ 14:30:15

    Buna ziua,

    Sunt interesata de o colaborare cu site-ul dumneavoastra,secretulbanilor.com . Sunt convinsa ca v-as putea oferi la schimb link-uri pretioase sau eventual o suma de bani. Daca sunteti interesat de aceasta colaborare va rog sa ma contactati.

    Cu deosebita consideratie,
    Daniela Stroe
    WEB Investments

    Răspunde

    • sserbanro
      Mai 28, 2012 @ 17:56:50

      @ Daniela Stroe.
      Mulţumesc pentru aprecieri!
      Da, am muncit ceva la acest sit.
      Vom discuta pe mail şi funcţie de zonele comune de interes, putem stabili o strategie comună, în beneficiu mutual.
      Toate cdele bune şi, pe curând!🙂
      Şerban Stănescu

      Răspunde

  9. Trackback: Cum faci bani cu audio-book sau cu alt produs | Blog Şerban Stănescu

Lasă un răspuns

