Vocea Clientului

 Ştiu ce te întrebi acum:

„E vorba despre mine cumva?”

DA! E vorba despre tine! Oricât ar suna de ciudat.

Ştiu că a fost o vreme şi încă una foarte lungă în care Vocea Clientului, era nesemnificativă. A fost o vreme când cu cât strigai mai tare, cu atât era mai rău. Sau pur şi simplu, se petrecea „marele nimic”.

Dar putem schimba asta! O putem face împreună!

M-am străduit să ţin cont de părerea celor care şi-au exprimat-o aici, pe acest blog sau pe acest blog al meu, sau pe acesta.

Acest lucru poate fi verificat.

Verifică de pildă sondajul din coloana din dreapta. Am acordat prioritate celor care au votat pentru cursul CBPN 02. Mai mult, intenţionez să intru în detalii. Ca să pot face asta însă, am nevoie de VOCEA TA.

Sub aceste rânduri, este un chestionar.

Citeşte şi spune-mi ce anume vrei TU. Pentru mine, opinia fiecărui vizitator conterază!

Fiecare om crede în ceva în viaţă. La fel şi eu.

Eu cred că părerea ta contează. Şi asta pentru că eu cred în fiecare om care vine aici şi citeşte; în fiecare om care citeşte oriunde public ceva; în ficare om care a citit una sau alta din cele peste 15 cărţi pe care le-am publicat.

Până acum, ai fost TU alături de mine. Acum trebuie să fiu EU lângă tine.

Dar ca să vin lângă tine, trebuie să îmi spui clar cum pot face asta.

Iar acum, e mai simplu ca oricând!

Răspunzi la întrebarea de mai jos. Asta e tot ceea ce trebuie ACUM.

Evident, dacă ai ceva de asdăugat, o poţi face într-un comentariu şi e bine venită orice precizare, orice detaliu e important.

Mulţumesc anticipat,

Şerban Stănescu, aka sserbanro

Lasă un răspuns

