Cursul CBPN 02 M1 — Ofertă specială!

 Vreau acum să fac două lucruri foarte repede, pentru că Timpul se scurge!

1. Vreau să îţi mulţumesc pentru faptul că citeşti articolele publicate pe acest blog!

Asta mă ajută să înţeleg cum îţi pot fi de folos în modul cel mai potrivit!

2. Vreau să te anunţ cu privire la o ofertă specială, care rulează doar în cursul zilei de azi.

Este vorba despre punerea în vânzare a cursului de afaceri online CBPN 02 Modulul 1, la un preţ de excepţie!

De altfel, oferta este deja în derulare!

Captura de ecran de mai jos, e făcută cam în timp ce public acest articol. Prin urmare, oferta se va încheia în câteva ore!

clic pe imagine pentru a ajunge la pagina cu oferta specială!

1 comentariu (+add yours?)

  1. Petru
    Dec 08, 2011 @ 22:21:48

    Da cursurile tale Serban sunt foarte bune, concluzionez din aceea ce am studiat la CBPN 1, chiar zilele trecute am mai trecut cu vederea prin unele lectii de la curs si acum imi dau seama ca nu am citit bine cursul adica nu am citit printre rinduri, lectiile tale trebuiesc citite si numaidecit insusite, ai descris acolo principii care au fost puse la incercare de timp si au ramas neschimbate.

    Răspunde

Lasă un răspuns

