De la PayPal la bani — eBook

 M-am hotărât să acord o atenţie specială cititorilor mei de pe blogul „Cum să faci bani fără bani”.

Subiectul de top pe blogul menţionat, subiect care „bate” de departe toate celelalte subiecte abordate de mine, este „De la PayPal la bani”.

Cum subiectul este vast şi va rămâne cu siguranţă un subiect DE TOP, mi-am propus să ofer tuturor celor interesaţi ceva mai mult decât articolele deja publicate: O CARTE!

Astfel, dacă eşti interesat de o astfel de carte, te invit să îţi exprimi votul, participând la acest chestionar, afişat mai jos, pe pagină.

Cred că este uşor de înţeles de ce am nevoie de informaţii precise!

Scrierea unei cărţi, înseamnă foarte mult timp consumat. Am nevoie de circa 200 de ore pantru a scrie o carte. Desigur, cam jumătate din timp, este necesară unei documentări, elaborării unui proiect, abia pe urmă urmează dezvoltarea cărţii.

Ca să am garanţia că muncesc cu folos, am nevoie de părerea TA!

De la PayPal la bani Drive-Test eBook

Dacă acest articol primeşte numărul de voturi minim stabilit de mine pe FaceBook, StumbleUpon, Twitter şi LinkedIn, în câteva zile voi realiza un Drive-Test eBook GRATUIT, pe care îl poţi descărca AICI.

Dacă linkul este inactiv, înseamnă că numărul de voturi este încă sub cel stabilit, deci, anunţă-ţi prietenii care crezi că sunt interesaţi de o astfel de carte!

Mulţumesc anticipat,

Şerban Stănescu, aka sserbanro.

Lasă un răspuns

