Vânătorii de gratuităţi 2 — Soluţii

 În prima parte a articolului, am semnalat o stare de blocaj, un obstacol.

În acest articol, o să caut să prezint câteva soluţii. Evident, aplicarea lor şi succesul, depind de cât anume şi ce anume îşi doreşte fiecare din cei în cauză.

Unul din blocajele cu care m-am confruntat mulţi ani, a fost lipsa încrederii în forţele proprii. De aici şi încă din câteva direcţii care în esenţă se numesc „programe subliminale moştenite de la părinţi şi maturi”, a rezultat o atitudine şovăielnică şi ezitări îndelungi în luarea deciziilor. Am pierdut enorm de-a lungul anilor şi am început ca mai toată lumea de altfel să caut vinovaţi. Evident, în afara mea şi în afară de mine!

Apoi, am început să am dubii privitor la adevăratele cauze ale „ghinioanelor”. Aşa că, am vrut să ştiu mai multe despre ce înseamnă „succes”, „milionar”, etc. Încet-încet, am descoperit că anturajul mă influenţează în mod covârşitor. Am înţeles altfel zicerea bătrânească „Spune-mi cu cine te însoţeşti, ca să-ţi spun cine eşti!”.

Anii de Yoga atât teoretic cât şi practic mă învăţaseră deja despre feluritele forme de post = abţineri = tapas.

Într-o zi, am făcut brusc conexiunea între blocaje, alimentaţie şi anturaj. Cum? Foarte simplu! În Orient, există o zicere similară cu cea de mai sus:

Spune-mi ce mănânci, ca să-ţi spun cine eşti!

La început, m-a izbit similaritatea celor două aforisme din popor. Îmi era practic imposibil să ignor înţelepciunea atâtor generaţii care păstraseră în conştiinţa colectivă = Eul colectiv = Egregoriu, această informaţie. Cum am copilărit la Munte, am învăţat destul de devreme că toate îşi au rostul lor sub Soare!

Deci?

La Yoga şi la fizică, am învăţat despre REZONANŢĂ. Rezonanţa astăzi, înseamnă practic radio, walkie-talkie, sateliţi de comunicaţii, cuptoare cu microunde, telefonie mobilă, televiziune, dezagregarea calculilor (biliari, hepatici, renali) cu ultrasunete. Am enumerat doar aplicaţiile foarte cunoscute ale rezonanţei.

În lumina fenomenului (Legii!!) de rezonanţă, am făcut pentru prima oară conexiunea între ceea ce mănânc, oamenii cu care vorbesc de obicei, starea psihică generală circumstanţe agravante = sunt empatic, psihometru şi telepat din naştere şi rezultatele pe care le obţin în viaţă.

Sensibilitatea extremă cu care m-am născut, nefiind educată, eram permanent expus, peste măsură pentru mine, distorsiunilor de câmpuri provenite de la cei maturi din jurul meu.

După ce am ales să îmi găsesc singur drumul în viaţă, am început să caut soluţii pentru „problemele” mele.

Astfel, încă dinainte de a abandona cursul Yoga, eram hotărât să învăţ şi să aplic ceea ce simţeam înăuntrul meu că funcţionează şi am înţeles în cei 6 ani de Yoga.

Două teme aveam în vedere: LIBERUL ARBITRU şi REZONANŢA.

Am început să ţin posturi, din ce în ce mai severe.

Aşa am descoperit că, mâncarea îmi influenţează covârşitor şi gândurile şi emoţiile. Şi vă invit să urmăriţi videoclipurile lui Pera Novacovici, „Pastila de psihologie x”. Chiar vă rog pe toţi care veniţi pe aici, să vedeţi ce zice un psiholog de profesie despre mâncare şi anturajul în care trăieşti!

Să revin la subiect însă!

Câteva metode sunt aplicabile la oricine, pentru a deveni om de succes, care, în ultimă instanţă, se rezumă la îţi schimba modul de gândire!

Metoda 1: Schimbă-ţi anturajul! Caută să stai cât mai mult în compania oamenilor de succes, a miliardarilor! Cum? Foarte simplu! Caută cărţi scrise de milionari şi publicate FREE pe internet. Caută cu Google (Yahoo Search, Ask, AltaVista, Lycos, Bing, etc.) „citate celebre” ale multimiliardarilor lumii, caută informaţii despre ei pe www.forbes.ro [Exemplu: analist de geniu]

Urmăreşte situl care îţi face o zi bună.

Metoda 2: Schimbă-ţi obiceiurile alimentare! Ceea ce mănânci, îţi modifică frecvenţa proprie de vibraţie. Aşa cum condensatorul variabil dintr-un aparat radio schimbă postul pe care îl recepţionezi prin modificarea frecvenţei de rezonanţă, tot aşa mâncarea va acţiona ca un condensator variabil asupra „posturilor” pe care le recepţionezi. Astfel, anumite alimente te vor face să te simţi atras de mediile violente, în care lumea se ceartă şi se consumă în acte de violenţă de diverse intensităţi, în vreme ce altfel de alimente, te predispun la calm, linişlte, echilibru, diminuarea stărilor de tensiune = stress.

Metoda 3: Relaţia cu tine şi cu cei apropiaţi. Acordă o mai mare atenţie relaţiilor cu tine însuţi şi cu cei foarte apropiaţi. Caută să îi ajuţi ori de câte ori poţi, să le spui o vorbă frumoasă asta este gratis şi te costă mult mai puţină energie decât să urli şi să faci crize de isterie din orice fleac!

Metoda 4: Dăruieşte ceva, ori de câte ori ai ocazia! Fă cât mai multe daruri, indiferent cui! Aici, internetul şi chiar noi, cei de la Proiectul ZENLA, te putem ajuta. E simplu, descarci cărţile FREE pe care le avem sau dacă le ai deja, fă-le cadou cât mai multor oameni! Cu siguranţă, ai o listă de contacte pe internet! Trimite-le linkul de download la cărţi! O să le faci o bucurie şi TU, o să câştigi în ochii lor, fie şi pentru că te-ai gândit la ei!

Metoda 5: AUTOEDUCAŢIE CONTINUĂ. În fine, pentru cei care vor să facă bani, a te implica într-o afacere online, înseamnă AUTOEDUCAŢIE. Dar mai înseamnă şi a îţi crea propriul tău loc de muncă, DE ACASĂ! Îl imaginezi cum vrei TU să fie şi îl construieşti pas cu pas! Crezi că există în toată lumea un expert mai competent ca tine să facă asta? Dacă crezi asta, ei bine, TE ÎNŞELI AMARNIC!

Metoda 6: Inspiraţia şi modelele de viaţă. Renunţă la toţi sfătuitorii şi devino PROPRIUL TĂU CONSILIER! O să descoperi rapid de tot cât de greşit te-au condus cei din jur şi câte prostii ai făcut luându-te după ce ţi-a zis „X” sau „Y”. E foarte posibil să descoperi cu această ocazie, că ceea ce am recomandat aici, are valoare universală şi e aplicabil de către oricine…

În principiu, acestea sunt metodele pe care le aplicăm şi eu şi Monica şi o mare parte a prietenilor noştri de pe internet. Acestea sunt metodele pe care am descoperit că le aplică de fapt, cam toţi oamenii bogaţi.

Mulţi oameni, între care şi noi, am crezut că există secrete teribile privind bogăţia, ascunse cu intenţie. În ultimii ani, am avut atât de multe dovezi că toate „secretele” sunt la lumină, încât ne-am ruşinat de orbirea care ne-a împiedicat să le vedem peste tot în jurul nostru!

ORBIREA, se numeşte IGNORANŢĂ.

E cea mai gravă boală din câte au existat vreodată, dar veste foarte bună! este vindecabilă!

Medicamentele de care ai nevoie, se numesc generic: LITERATURĂ. Sau, CĂRŢI. Mai există acum şi o altă categorie de medicamente: FILMELE MOTIVAŢIONALE.

Două nume îţi dau: NICK VUJICIC şi WAYNE DYER.

Acum, ŞTII! Dacă peste o lună eşti la fel de grav bolnav de ignoranţă, atunci EŞTI SINGURUL VINOVAT ŞI ÎŢI MERIŢI SOARTA!

Dacă în şcoală, liceu, facultate, depindeai de părerea altora, ACUM, SOARTA TA, E ÎN MÂINILE TALE!

Lasă scuzele şi apucă-te să faci CEEA CE SIMŢI CĂ TE ÎMPLINEŞTE!

6 comentarii (+add yours?)

  1. anca
    Mai 25, 2011 @ 13:13:02

    am înţeles, decât să îmi rupi urechile…;), de abea aştept versiunea în limba engleză, îţi dai seama, am planuri mari…dar doar cu ajutorul ECHIPEI, sunteţi THE BEST ŞI VĂ IUBESC!!!

    Răspunde

  2. Balazs Bohonyi
    Mai 25, 2011 @ 11:26:40

    Acum cateva saptamani am descoperti „The Shift” (Schimbarea), un film motivational cu Wayne Dyer.

    Filmul complet se gaseste pe Youtube subtitrat chiar si in limba roamana, aici: http://www.youtube.com/watch?v=FtbaOOrDQvY&list=PL1015CB5B4D35B327

    Sper sa va placa. Un alt film (documentar) pe care n-am vizionat-o inca este „I Am” – o sa va placa si asta sunt sigur.

    Răspunde

    • banifarabani
      Mai 25, 2011 @ 20:29:08

      Mă bucur că l-ai văzut! Noi l-am văzut cred deja de vreo 10 ori!😉
      E bine că ai pus link aici, e important pentru multă lume! THANKS, PAL!😉🙂
      Titlul complet, este „Ambition to Meaning – The Shift

      Răspunde

  3. anca
    Mai 25, 2011 @ 11:12:56

    poate aşa vor deveni mai încrezători, mai stăpâni pe ei, şi eu m-am gândit mai totdeauna, oare ce-o zice x sau z dacă fac asta, dacă zic asta…greşind înveţi, numai cine munceşte greşeşte, eu am mare încredere în mine!!!

    Răspunde

    • banifarabani
      Mai 25, 2011 @ 11:58:37

      După ce va aparte cartea ta, o să ai şi mai mare încredere, pentru simplul motiv că „am făcut-o şi pe asta, fără să fi murit!”😉
      Şi că tot am zis de carte, continuă să scrii, pentru versiunea comercială!😉🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

