Echipa

 Dacă v-a plăcut videoclipul cu Al Pacino din articolul precedent, atunci vă ofer atât textul în limba Română cât şi înregistrarea audio tradusă, adaptată în Limbajul Zero Negaţii şi interpretată de mine.

Încă o dată, Mulţumesc Anca! Se pare că am făcut o alegere bună atunci când te-am ales preşedintă a Consiliului Directot al CBPN!

Într-adevăr, aş vrea să ştiu ce să spun… Trei minute până la cea mai mare bătălie a vieţilor noastre profesionale… Totul se rezumă la ASTĂZI! Fie ne vindecăm ca ECHIPĂ, ori… ne vom dezintegra. Centimetru cu centimetru, joc după joc, până când vom fi terminaţi. Suntem în iad acum, doamnelor şi domnilor. Crdedeţi-mă! Şi, putem sta aici, să aşteptăm să ne fie stors şi rahatul din noi, SAU, putem să luptăm pentru drumul nostru de întoarcere întru Lumină! Putem să ne căţărăm afară din iad!! Câte un centimetru odată. Acum, mi-e imposibil să o fac pentru voi; sunt prea bătrân pentru asta. Privesc în jurul meu şi văd aceste feţe tinere şi mă gândesc… vreau să spun… Am făcut toate alegerile greşite pe care le poate face un om de vârstă mijlocie: mi-am bătut joc de toţi banii mei; fie că veţi crede ori veţi refuza să credeţi, am alungat pe toţi cei care m-au iubit vreodată; şi în ultima vreme, mi-e imposibil să suport faţa pe care o văd în oglindă. Ştiţi… pe măsură ce îmbătrâneşti în viaţă, încep să îţi fie luate lucruri. Asta… asta este o parte din Viaţă. Dar, noi învăţăm aceasta, doar când începem să pierdem câte ceva. Afli astfel centimetrii din Jocul Vieţii. Aşa este şi în football. Pentru că în oricare dintre Jocuri Viaţă sau football marja de eroare este atât de mică, vreau să spun… Un pas prea târziu sau prea devreme şi o cam dai în bară; o jumătate de secundă prea încet sau prea iute, cam ratezi prinderea. Centimetrii de care avem nevoie, sunt pretutindeni în jur! Sunt în fiecare pauză a Jocului, în fiecare minut, în fiecare secundă. În această echipă, luptăm pentru acest centimetru. În această echipă, ne sfărâmăm în bucăţele şi îi sfărâmăm pe toţi cei din jurul nostru, pentru acest centimetru. Tragem cu ghearele şi cu dinţii pentru aceste centimetru; deoarece ştim că atunci când am adunat toţi acei centimetri, asta va face împuţita diferenţa dintre învins şi învingător! Diferenţa dintre a trăi şi a muri! Am să vă spun asta… În orice luptă, cel care câştigă centimetrul, este individul care e gata să moară! Şi ştiu că dacă mi-a mai rămas vreun pic de viaţă, este pentru că încă sunt dispus să lupt şi să mor pentru acest centimetru. Pentru că, asta este ce este Viaţa: zece centimetri care se află în faţa ta! Acum, mi-e imposibil să vă determin să îi faceţi. Trebuiue să vă uitaţi la omul de lângă voi; să vă uitaţi în ochii lui. Eu cred că veţi vedea un om care va merge acel centimetru pentru voi; vedea un om care se va sacrifica pentru această echipă, deoarece ştie că atunci când va veni vremea, veţi face la fel pentru el! Aceasta este ECHIPA, doamnelor şi domnilor! Şi, fie ne vindecăm ACUM CA ECHIPĂ, ori vom muri; ca indivizi izolaţi. Acesta este football, oameni buni. Asta e totul! Acum!… Ce o să faceţi?!

Ascultă versiunea audio.

Lasă un răspuns

