Bani pe net faci în echipă 02

Când am scris primul articol „Bani pe net faci în echipă”, ultimul lucru la care ma-ş fi aşteptat este să aibă cel mai mare succes dintre toate articolele publicate. Mă gândeam doar la un singur lucru şi anume la ceea ce simţeam eu în acel moment.

Eram tare fericit că treaba merge, că ne-am apucat de treabă şi că începem să devenim o comunitate care lucrează împreună.

Iată că de la acest articol a trecut ceva vreme, pe la curs s-au mai perindat câteva zeci de oameni şi între timp, am reuşit să avem şi nişte rezultate, zicem noi, importante.

Pe lângă cei câţiva euro făcuţi pe net, cred că cel mai important rezultat este constituirea echipei „forte”.

 

Consiliul Director CBPN

 

Aşa cum era şi firesc, aşa cum de altfel programasem în „Rezoluţia de anul nou”, am procedat la evaluarea rezultatelor cursului. Evident, principiile de bază, erau corecte, pentru că le verificasem. Mai avusesem două astfel de cursuri, dar pe lângă acesta, mult mai modeste şi ca ambiţii şi ca realizare.

Totuşi, ca în orice început, apar tot felul de detalii surprinzătoare, imperfecţiuni, etc., detalii care uneori atârnă greu în economia unei afaceri.

Primul pas a fost să regândesc totul, funcţie de ceea ce se întâmplă la curs.

Parte a procesului de reorganizare perfecţionare, este şi constituirea echipei „Parteneriat Proiectul ZENLA”.

În această ordine de idei, iată situaţia echipei „ParteneriatZP”, care, foarte probabil, începând din iunie 2011, va conduce cursul CBPN 01 varianta FREE.

 

  1. Carmen Anca Rus, absolventă cu certificat, media 8,76, Preşedintele Consiliului Director;
  2. Sorin Silviu Striblea, antreprenor, trainer dezvoltare personală, Business Start-Up, Team Building, Director proiecte şi dezvoltarea proiectelor;
  3. Mihăiţă Sprânceană, absolvent, media 10,00 (!!), Director programe şi proiecte de eLearning şi organizarea învăţământului la distanţă;
  4. Silvia Năstase, absolventă, media 10,00 (!!), Director programe şi proiecte economice;
  5. Ileana Oprea, absolventă, media 9,90, Director programe şi proiecte de Resurse Umane;
  6. Cornelia Tersanszki, absolventă, media 9,90, Director programe şi proiecte artisice;
  7. Monica Stănescu, absolventă, media 9,71, Director programe şi proiecte de comunicare şi relaţii cu publicul şi clienţii;
  8. Şerban Stănescu, autor curs, antreprenor, investitor, fondatorul Limbajului Zero Negaţii şi al Proiectului ZENLA, absolvent, media 9,71, Director tehnic, creaţie literară şi implementare proiecte;

 

Se află pe lista de aşteptare Augustin Morariu.

Augustin, este ocupat cu o lucrare de mai mare anvergură şi o perioadă de timp este indisponibil.

Augustin Morariu Director programe şi proiecte juridice şi de integrare a resurselor umane clasificate oficial „vârsta a 3-a”.

Voi reveni cu precizări în funcţie de modificările apărute pe parcurs.

 

După cum puteţi vedea, chiar dacă sunt abia 3 luni de când am demarat cursul (oficial, 3 luni pe 14 aprilie), ne vedem de treabă şi ne ţinem de planificare, pe cât posibil. Mai mult, căutăm soluţii de a dezvolta şi perfecţiona programul de învăţământ online.

Am considerat că este mai nimerit să facem ceva, decât să ne văicărim de lipsa a tot felul de „ceva” sau să invocăm drept scuză „criza” mondială.

Mai mult chiar, am considerat că „criza” poate fi un factor de progres, întrucât eu unul, cred că orice criză, fie ea reală sau închipuită ca aceasta atât de des invocată şi presupusă a fi mondială, prezintă cel puţin o informaţie esenţială: direcţia în care s-a făcut prea puţin sau chiar nimic. Prin urmare, dacă privim „criza” la microscop, avem o posibilitate de a descoperi unde ne-am culcat pe laurii victoriilor şi chiar şi când şi cum anume.

În cazul actualei stări de fapte, este vorba despre ignorarea unei învăţături seculare: „Tăria lanţului e dată de veriga cea mai slabă” şi cu aplicaţie directă: Nivelul de educaţie şi condiţiile de trai ale oamenilor.

Ca să spulber confuziile, dacă vrem o societate echilibrată, trebuie să contribuim toţi la construirea acesteia. Ori acum, ceea ce putem constata este că predomină consumatorii, în proporţie de peste 80% din populaţia globului.

Cei care cunosc acest adevăr, au săvârşit o eroare părerea mea căutând să speculeze lipsurile şi nevoile majorităţii în interes personal.

Cred că cea mai acută nevoie acum, este nevoia de educaţie. Ca componentă fundamentală a educaţiei, aş numi cunoaşterea de sine, care mi se pare cea mai importantă dintre ele. Dovadă? Popularitatea cursurilor de autodezvoltare.

Acesta este şi motivul pentru care am insistat şi insist asupra identificării şi dezvoltării talentelor şi a construirii unei afaceri centrată pe talente, pe aptitudini.

 

 

9 comentarii (+add yours?)

  1. Zgorcea Eduard
    Mai 01, 2011 @ 16:59:22

    Merci mult Serban pentru aprecieri, stii bine ca si eu iti apreciez munca si de aceea am accepta sa iti fiu alaturi la cursuri, atat cat am putut si atat cat pot. Pe langa facultate si revista imi ocupa timp, i-am cumparat domeniu, in curand va fi http://www.oradejudo.ro si voi putea pune filme, file de la competitiile mele, poze plus revista o voi face intr-un mod interactiv…o sa iti placa sigur IT-istule:). Te salut si poti conta pe sprijinul meu si al OREI DE JUDO:) !

    Răspunde

  2. Zgorcea Eduard
    Apr 16, 2011 @ 20:22:56

    ce tare…am ramas in urma, ocupat fiind cu revista care incepe sa prind putere, fiind solicitata si de cateva reviste si publicata pe site-ul newsit.ro, site ce a preluat materiale din revista mea…plus politehnica ce imi da batai de cap!!! SUCCES SERBAN

    Răspunde

    • banifarabani
      Apr 17, 2011 @ 01:15:23

      @ Edi Zgorcea
      Dragul meu, ce să spun? Ştiu cât este de greu să fii activ social ca student. Programul este ultra-încărcat, ştiu bine asta din propria mea experienţă, iar facultăţile tehnice sunt foarte grele toate, indiferent de profil.
      Eu unul, sunt nerăbdător să te văd în echipa partenerilor! Chiar dacă va dura încă nişte luni, sunt convins că prezenţa ta acolo, pe lângă avantajele pentru tine, va însemna un avantaj mare pentru fiecare dintre noi!
      Încă o dată felicitări pentru coerenţa şi calitatea startup-ului tău!
      Cred că eşti un excelent exemplu pentru oricine, orice vârstă ar avea, privitor la subiectul „Ce să fac cu timpul meu”!

      Răspunde

  3. Nastase
    Apr 16, 2011 @ 19:20:25

    Ma simt onorata sa fac parte din consiliul director.Succes echipei!

    Răspunde

    • banifarabani
      Apr 17, 2011 @ 00:59:25

      @ Silvia Năstase
      Silvia, mulţumim! Vrem să adăugăm totuşi că este o onoare şi pentru noi să avem oameni ca voi cu care să ducem mai departe proiectul. Eu unul, sunt convins că la aniversarea unui an de la demararea cursului, veţi fi foarte departe şi veţi avea cred eu, propriile echipe, alături de care să dezvoltaţi proiecte proprii. Grupul ParteneriatZP, este doar un „laborator” în care modelăm la scară mică ceea ce vrem să realizăm fiecare şi în care vom învăţa împreună, unii de la alţii, cum să construim echipe cât mai puternice. Pe moment, singura sursă de noi coechipieri este CBPN 01, dar curând vor mai fi şi alte cursuri şi atunci vom avea un număr mult mai mare de potenţiali colaboratori şi parteneri. Pe moment, numărul studenţilor asigură posibilitatea construirii unei echipe pentru fiecare dintre voi. Totuşi, odată demarată o a doua echipă, vom avea informaţii privitoare la alte nevoi ale altor oameni. Structurarea cererii, deja începe să se facă simţită! Sondajul de opinie a evidenţiat până în prezent 3 cursuri care sunt dorite de vizitatorii blogului. Este adevărat, conduce detaşat continuarea cursului CBPN 01. Totuşi, odată devenită certitudine stabilitatea cursului iniţial, oamenii vor veni în număr mai mare şi vor veni cu propriile cereri. Pentru acest moment ne pregătim acum! Să fim capabili să onorăm o cerere cât mai diversă, care să acopere o gamă cât mai largă de nevoi de dezvoltare personală şi de grup.

      Răspunde

  4. terapiidiverse
    Apr 12, 2011 @ 15:20:49

    Multumesc pentru numire.

    Răspunde

  5. rus8anca
    Apr 12, 2011 @ 00:09:08

    o mâncărică de fasole îţi surâde?

    Răspunde

  6. banifarabani
    Apr 11, 2011 @ 01:01:55

    @ Anca Rus:
    Sper să îţi treacă repede, pentru că avem enorm de multe de făcut! Bani de exemplu😀
    Mulţumesc pentru trecere şi pentru semnul lăsat! Mi-a plăcut foarte tare Verdele tău!
    Aştept şi [celel]alte culori!

    Răspunde

  7. rus8anca
    Apr 10, 2011 @ 21:41:56

    I AM SPEACHLESS!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

