O lună de vacanţă

Astăzi, am vorbit cu Anca pe messenger. Anca, vine de la Carmen Anca Rus, fosta mea studentă de la cursul de afaceri online CBPN 01, şi prima absolventă cu certificat a cursului. Am certat-o că e capabilă dar e dezordonată, agitată şi împrăştiată.

Să-mi fie ruşine! „Fă ce zice popa”?!?

În primul rând, din discuţia cu ea, am observat că fac greşeli de ortografie „typo” cum le zicem noi, butonarii. Ce mai e şi asta? Mi-am dat seama că răspunsul e simplu, simplu de tot!

AM OBOSIT!

De când am terminat pregătirea şi constituirea grupului „Parteneriat ZENLA”, mă tot învârt în jurul cozii. Parcă ceva îmi lipseşte şi randamentul meu e foarte slab!…

Îmi place foarte mult ceea ce fac! Dar, pe de altă parte, cam ce exemplu dau eu studenţilor mei? Muncă până la epuizare? Am mai făcut asta cu ceva ani în urmă. Rezultat? Hepatită!

Cam care ar putea fi cauza, domnu’ doctor?, întreb.

Medicul mă priveşte cu tâlc direct în ochi şi îmi răspunde:

Păi… aveţi un program foarte ordonat!…

Ridic mâinile sus „mă predau”, cu alte cuvinte — şi răspund la rândul meu

Domnu’ doctor, gata, ajunge! Aşa e! Am un program foarte „ordonat”.

În vara lui 2005 şi până spre finele lui septembrie, când am început să capăt culoarea pingelelor, am avut un program care suna cam aşa: vreo 17 ore de muncă zilnic; masă, când îmi aminteam; somn, când adormeam cu capul pe tastatură.

Când Anca mi-a zis „odihneşte-te!”, parcă un fulger mi-a trecut pe sub ochi! „Octombrie 2005!

M-am străduit să le ofer studenţilor de la curs maximum de valoare şi cât mai mult din experienţa îngrămădită prin ungherele Fiinţei mele, de-a lungul celor 18 ani de antreprenoriat.

De un singur lucru am uitat: Să îi învăţ să se odihnească! Să se respecte pe ei înşişi, să aibă grijă de „cutia” asta, numită „corp”!

Discuţia cu Anca, mi-a mai amintit şi de filmul „Nossolar”, care mie mi-a plăcut foarte mult, mai ales că sunt destul de familiarizat cu plimbările prin Astral. E adevărat, o imagine a Astralului Inferior atât de detaliată, cred că e prima oară când văd în toţi anii de căutări. În viziunile mele, acea lume era mai curând o ceaţă vag cenuşie. Foarte rar am avut „alunecări” în zona aceea de frecvenţe. Interferenţe scurte, da. M-am cutremurat însă, pentru că ştiu că aşa este. De altfel, mai văzusem ceva asemănător: „Ghost”, cu Patrick Sweize şi Demi Moore. Grozav film şi acesta! În „Ghost” însă, e tratată problema stratului-tampon dintre Fizic şi Astral, aşa numitul „plan eteric”, o zonă care este mult mai densă decât Astralul.

În film, m-a zgândărit ceva „Sinucigaşule!

În sfârşit…

În timp ce discutam cu Anca, m-am hotărât să îmi iau vacanţă. O lună de vacanţă!

Ce voi face?

Încă îmi este neclar.

Ceea ce ştiu este că vreau să fiu EU!

Am senzaţia că oboseala asta mi se trage de la nişte… „ceva” ignorate sau sărite cu rândul, „în viteză”.

Iar în această viteză, am uitat să îi învăţ pe studenţii mei câteva lucruri importante, care ţin în general de succes, deci şi de succesul în afaceri: odihna, recunoştinţa, jurnalul succesului.

Trei elemente cheie ale oricărei reuşite.

Prima idee care mi-a venit, evident ce altceva ar fi putut să fie?! este să scriu o carte. O altfel de carte. Fără un plan precis. Doar cu un titlu precis:

JURNAL DE VACANŢĂ.

Foarte probabil, va fi o carte publicată „real time”, pe primul meu blog, blogul de pe WebLog. Şi aşa l-am oropsit de când cu „Bani fără bani”. Cred că a venit vremea să îmi plătesc datoriile!

Aşa că, dacă vrei să mai fim împreună, mă găseşti pe http://serbanstanescu.weblog.ro

Ai să ai ocazia de a vedea un blog cu Google PageRank 2 şi vreo 17.000 vizitatori.

Te aştept!

O zi frumoasă!

4 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Vacanţa şi moartea clinică
  2. banifarabani
    Apr 03, 2011 @ 23:12:03

    @ Moi
    Mulţumesc mult! Pe moment, mi-am propus să mă redescopăr!🙂 Se pare că m-am confundat cu un rol, pe care mi l-am asumat prea serios. Mai grav e că am început să repet o greşeală făcută prin deceniul trecut şi pe care, culmea, am plătit-o destul de scump!
    Felicitări pentru blog!
    Cred că va fi unul din „popasurile” de vacanţă”🙂

    @ Silvia, „ArtSil”
    Mulţumesc! Îmi doresc deocamdată să vă învăţ şi despre valoarea vacanţelor şi a odihnei! Gideon Shalwick, marketerul care face milioane cu videoclipuri, spune că există 4 mari etape ale succesului: 1. Însămânţarea; 2. Hrănirea şi îngrijirea; 3. Recoltarea; 4. Odihna.
    Se pare că avertismentele, le-am primit la vreme!🙂 Acum să vedem cum mă conformez şi ce descopăr!😉
    Felicitări şi succes tuturor în tot şi toate!

    Răspunde

  3. Nastase
    Apr 03, 2011 @ 21:22:32

    O vacanta linistita.Este esential sa va refaceti fortele.Va asteptam.

    Răspunde

  4. Moi
    Apr 03, 2011 @ 18:31:36

    O vacanta binemeritata , iti doresc sa profiti cat mai intens si profund si sa revii (si) mai in forma !

    Răspunde

Lasă un răspuns

