Cum să faci bani fără bani 03

Astăzi voi fi scurt. Vă prezint 3 idei de afaceri legate de voce şi ale căror costuri de punere în practică, sunt practic nesemnificative. Primul, l-am mai discutat. E vorba despre audio-book. Urmatoarele sunt cursuri audio şi jurnal audio.

Vă invit să ascultaţi clipul audio de mai jos:

 

Serban Stanescu – 01 JurnalAudio
http://embed.trilulilu.ro/audio/sserbanro2/ce5cf85d08aa5e.swf
Asculta mai multe audio podcast

5 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Despre talente 3 — Bani pe net | Blog Şerban Stănescu
  2. irina
    Mar 30, 2011 @ 13:39:56

    Buna! Am vrut sa ascult ce spui in acest mesaj dar la mine nu se aude nimic. Ce trebuie sa fac?

    Răspunde

    • banifarabani
      Mar 30, 2011 @ 14:54:48

      Bună, Irina!
      Probabil că ar trebui să accesezi situl trilulilu. ro. Ca să îţi pot răspunde, ar trebui să ştiu foarte multe detalii, să am un raport profesional întocmit privitor la eroarea în cauză, ori tu mi-ai oferit doar informaţia de mai sus, care e doar o simplă constatare fără nici o altă informaţie tehnică privitoare la cauzele şi condiţiile care determină efectul semnalat. Posibilităţile sunt practic infinite. aşadar, revino cu precizări detaliate.
      Eu am făcut clic pe linkul din articol, chiar acum ascult înregistrarea, deci foarte probabil, ai citit şi ai aşteptat să se petreacă ceva. Ce anume, tu ştii. Ca să asculţi, fă clic pe linkul din articol, apoi fă clic pe butonul „Play” al butonului playerului care apare.

      Răspunde

  3. rus8anca
    Mar 22, 2011 @ 12:35:49

    mi se pare fantastica ideea audio book-ului!!!
    cu ce as putea incepe?
    cum stiu ca am voce fonogenica?

    Răspunde

    • banifarabani
      Mar 22, 2011 @ 13:47:56

      Începe prin a îţi face un plan de acţiune, aşa cum ţi-am spus. Pe urmă, studiază temeinic acele cărţi pe care ţi le-am trimis. Dacă vrei să ridici un zgârie nori pe nisip, înseamnă că ai resurse de risipit. Înainte de a te apuca de ceva nou, învaţă bazele utilizării calculatoarelor.

      Răspunde

Lasă un răspuns

