Draga mea Maria!

Acest articol, este dedicat tuturor fetelor – „Mariilor”, că fiecare îşi are „Maria” lui –, fetele de toate vârstele şi de toate felurile!

LA MULŢI ANI, SĂ FIŢI IUBITE ŞI PREŢUITE!

8 Martie 2011

*    *    *

Am plecat de acasă şi v-am lăsat dormind. V-am promis la toţi patru că vom sta de vorbă. Dar am văzut ce e în oraş şi cine mai ştie pe unde. Şi am simţit nevoia să le spun oamenilor că există şi alte soluţii. Că se poate şi altfel.

Am găsit undeva un internet funcţional. Contează prea puţin unde.

Vreau acum să spun tuturor celor care vor ajunge aici, pentru că ştiu că vor fi mulţi, foarte mulţi, CÂT DE MULT VĂ IUBESC!

Da, Maria, TE IUBESC! Pe toţi vă iubesc! Pe tine, pe Andrei, pe Andreea!

Dar altceva e important de spus oamenilor. E important ca oamenii să ştie în împrejurarea asta, că ceea ce mi-a salvat familia, pe mine, pe voi, cei fără care viaţa mea ar fi lipsită de rost, este IUBIREA.

Faptul că ne iubim, a făcut ca şase vieţi să fie salvate în această tragică împrejurare.

Da, Maria, ai citit bine: 6 (şase) vieţi!

Am avut încredere ÎN MINE. ÎN IUBIRE. Am acţionat poate la limita dintre lumi. Dar am reuşit! Am scăpat cu bine şi noi şi familia Popescu!

Da, domnul Popescu, va trăi! Va mai sta poate în comă o lună, poate ceva mai mult. Dar, unde este el acuma, îşi va vedea viaţa. Aşa cum a fost. Şi, mai ales, va vedea că alături de el, este cineva care îl iubeşte. Şi îl veghează. ASTA, îl va aduce înapoi. Ştiu că puţini înţeleg acum ce spun eu aici. Dar ştiu la fel de bine că voi trei, TU, Andrei şi Andreea, ŞTIŢI ce spun.

Da. O să vorbim şi o să vorbim mult.

Am vrut să ştiţi însă cât de mult vă iubesc! Şi să ştie şi alţii!

Cu casă, fără casă, ce e important e teafăr: NOI. Dragostea. Restul, dacă o fi să se dărâme blocul, se dărâmă pentru toţi. Ca şi la mulţi alţii, o să fie foarte greu. Suntem însă ÎMPREUNĂ. Împreună o să găsim SOLUŢII. Şi o să trecem şi peste asta. Iar dacă ne va surâde puţin soarta, aşa cum SIMT eu, atunci înseamnă că stăm foarte bine. Avem tot ce ne trebuie să mergem mai departe. PÂNĂ LA CAPĂT! Care o fi acest capăt, o să vedem. ÎMPREUNĂ.

Asta am vrut să spun tuturor: VĂ IUBESC!

Acum, o să plec spre casă. Şi aşa, ştiu că o să fii trează când o să ajung. Deja te agiţi în somn. Şi mai ştiu că o să îţi aminteşti tot, inclusiv că ai stat în spatele meu, cât am scris scrisoarea asta. Poate şi de asta am venit aici. Să vezi cu ceilalţi ochi ceea ce trebuie văzut.

O să vorbim, deci. Acum, cred că eşti sigură! Ţi-am scris, ca să rămână scris. Că te îndoiai. Poate şi mie mi-a fost frică. Poate. Am venit aici, să învăţăm.

(Fragment din ciclul de romane „Lumea lui Ainival„)

 

4 comentarii (+add yours?)

  1. laura mihai
    Mar 12, 2011 @ 12:11:40

    „Nu exista durere mai nimicitoare pentru sufletul unei femei decat aceea de a se fi daruit intreaga, trup si suflet unui barbat nedemn de iubirea ei (Stefan Zweig)”…………Adevarat, si o spune un barbat. De unde stie el oare? Continuarea la aceasta maxima ar fi: ….dar atunci cand barbatul iubit merita daruirea trupului si sufletului unei femei, nu exista fericire mai mare pentru acea femeie…Cum ne dam seama ca barbatul merita? Cred ca aceasta incertitudine naste jocul iubirii..Ea devine certitudine intr-o singura varianta …mereu…La sfarsitul relatiei….femeia descopera ca: barbatul nu a meritat. Asadar…totul este relativ? Totul este un joc de moment in care El si Ea dau tot ce au mai bun? Asta a vrut sa ne spuna Ravel cand a compus Bolero-ul? Nu stiu…sincer….sunt doar ganduri…

    Răspunde

  2. salogistic
    Mar 10, 2011 @ 22:09:29

    Salut, as vrea sa te trec la mine pe site, la sectiunea bloguri interesante. daca esti de acord sa facem schimb de linkuri, te rog sa ma anunti. multumesc, cu respect.

    Răspunde

  3. banifarabani
    Mar 09, 2011 @ 02:44:09

    Minunat, minunat!😀
    Ce grozav moment, asta e chiar o sărbătoare adevărată!🙂
    Mulţumesc şi eu, pentru Aripa de Înger care mi-a fâlfâit o clipă pe sub ochi, mulţumiri şi de la Monica!
    Cu drag,
    Monica şi Şerban Stănescu
    Cu îngăduinţa ta, dedicăm la rândul nostru aceste grozave rânduri, tuturor celor pentru care „a iubi” înseamnă mai mult decât „a câştiga bani” (…chiar şi fără bani…).

    Răspunde

  4. Ileana Oprea
    Mar 08, 2011 @ 23:33:42

    Multumesc Serban pentru dedicatie si aprecieri pentru sensibilitate!
    Am selectat cateva maxime si cugetari despre acest sentiment esential pe care destul de rar si de greu stim sa-l exprimam si manifestam:

    Dragostea e asemeni febrei, pe amandoua nu le putem stapani nici nu putem limita durata sau intensitatea lor

    Cateodata, numai pierzand pe cei pe care-i iubim, simtim cat ne sunt de dragi

    Iubirea indura mai usor absenta sau moartea, decat indoiala sau tradarea

    Cand ti-e scump un om, lesne pot sa-ti fie icoane, pentru adevarate ingenunchieri, toate obiectele neinsufletite ale intimitatii lui

    Pasiunile ca si bolile nu pot fi nici acuzate nici justificate.. ele nu mai sunt subordonate vointei omului …a voi sa judeci un om covarsit de pasiunea lui, ar fi un nonsens la fel ca acela care ar vrea sa traga la raspundere o furtuna sau sa aduca in fata judecatii un vulcan (Stefan Zweig)

    Gelozia ia nastere odata cu dragostea, dar nu totdeauna moare odata cu ea

    Inima care iubeste mult, sufera mult

    Nu uri femeia pe care ai iubit-o ieri. De altfel cine uraste nu s-a vindecat de dragoste

    A te preface ca iubesti e mai rau decat a fi falsificator

    Din cele obisnuite nu se face pasiune

    Dintr-o suta de legaturi intre un barbat si o femeie, in mai mult de 90, seducatoarea este ea, iar cel sedus este el

    Un singur ceas de dragoste poate face cat o viata intreaga (Balzac)

    Iubirea plateste totul, rascumpara totul (Dostoievski)

    O iubire pe care esti nevoit sa o pazesti cu atata strasnicie nu reprezinta nimic. Dar tocmai asta n-au sa inteleaga niciodata oamenii cu adevarat gelosi (Dostoievski)

    Nu exista durere mai nimicitoare pentru sufletul unei femei decat aceea de a se fi daruit intreaga, trup si suflet unui barbat nedemn de iubirea ei (Stefan Zweig)

    Fiecare om are cate o nebunie dar cea mai mare este sa nu ai niciuna

    Inima cea mai iubitoare are asprimile ei

    Pe cine vrea sa piarda Dumnezeu aceluia ii ia mai intai mintile

    Răspunde

Lasă un răspuns

