Proiectul ZENLA – concepţia alexăndreanului Şerban Stănescu

Proiectul ZENLA – concepţia alexăndreanului Şerban Stănescu

 

Un nou concept pare să revoluţioneze domeniul Comunicării cu aplicaţii în domeniul personal, relaţii, finanţe, precum şi în alte domenii conexe.

Proiectul Zenla este creaţia alexăndreanului Stănescu Şerban. Zenla este abrevierea pentru Zero Negations Language. Limbajul zero negaţii, s-a născut odată cu prima carte a autorului, „Ritmuri interioare”.

Primul volum din seria volumelor publicate şi oferite gratis pe internet, a însemnat practic startul unor acţiuni de mai mare anvergură. Acesta a constituit cadrul de manifestare a unei comunităţi online, ce are ca scop schimbarea modului de viaţă, de gândire şi de acţiune prin împărtăşirea de idei, informaţii şi experienţe ale membrilor comunităţii. Aşa cum autorul declara, „proiectul este unul ambiţios, care vrea să creeze un mic Univers, bazat pe nişte concepte fundamentale care, în viziunea noastră, pot crea o alternativă reală de viaţă armonioasă şi integrare în mediul de viaţă.” Totul a plecat de la „Ritmuri interioare”, primul text din istoria omenirii care nu are nici o negaţie, dar şi din experienţa de aproape 20 de ani a autorului în spaţiul virtual, acumulând informaţii, dobândind abilităţi, făcând greşeli, descoperind capcanele „oportunităţilor de tot felul”. Şerban Stănescu a ajuns la concluzia că experienţa lui alături de a altora ca el, ar putea constitui bazele de plecare ale unei alternative la viaţa cotidiană. „În acest scop, obiectivul prioritar, acum, considerăm că este dezvoltarea unei comunităţi online puternice, capabilă să discute orice aspecte, să analizeze, să găsească soluţii sau, pur şi simplu, să ofere celor aflaţi în dificultate, atât speranţa unei vieţi mai bune, cât mai ales, soluţiile pentru a ajunge la aceasta. În cărţile publicate, în bloguri, am prezentat soluţiile pe care le-am găsit noi. În grupuri, suntem alături de toţi cei care vor să ne contacteze, să discute cu noi. Suntem astfel alături de toţi cei care ne solicită o opinie, o idee, o soluţie.

Aflat în prezent în Grecia, alexandreanul Stănescu Şerban desfăşoară o activitate intensă în scopul promovării şi dezvoltării proiectului în care crede şi care are din ce în ce mai mulţi adepţi în plan concret. Se are în vedere achiziţionarea unui teren intravilan pentru construirea unei case, care să fie în egală măsură o locuinţă şi o locaţie din categoria „Zero Grid – Carbon Free”, deci bazată pe surse de energie alternative şi principii profund ecologice, cât şi un spaţiu comun de întâlnire a tuturor celor care vor să se implice în propria lor transformare, dezvoltare, un forum de discuţii şi, mai ales, de practică pentru toţi cei interesaţi. „Un alt concept născut în timp şi materializat în cursul anilor 2009 – 2010, este acela al deplasării accentului de la bani către RESURSE. Aşa s-a născut ideea de a face bani fără bani şi respectiv blogul dedicat temei „Cum să faci bani fără bani”. Stănescu şi colaboratorii săi sunt convinşi că, abordând lumea prin prisma resurselor, putem crea o alternativă viabilă şi se adreseză în special celor pentru care lumea monetaristă, în care totul înseamnă şi se învârte în jurul banilor, a încetat să mai reprezinte ceva de dorit, ba chiar a ajuns să fie indezirabilă.

Căutând soluţii FREE pentru a dezvolta comunitatea online, treptat s-a conturat din ce în ce mai clar direcţia către care merită dezvoltat proiectul şi au decis să meargă „cu toate pânzele sus” pe această direcţie: reducerea la maximum, ba chiar eliminarea totală, a schimburilor bazate pe bani – acolo unde se poate – a prezenţei banilor în relaţiile dintre noi. Conceptul fundamental este SHARING-PARTAJARE. Aşadar, ZENLA, acum la finele acestui prim-deceniu al secolului XXI, este un proiect ambiţios, care vrea să creeze un mic Univers, bazat pe nişte concepte fundamentale care, în viziunea lor, pot crea o alternativă reală de viaţă armonioasă şi integrare în mediul de viaţă. Sub semnătura lui Stănescu Şerban au apărut până acum în spaţiul virtual volumele: „Începutul călătoriei”, „Autodezvoltare, Ocultism, Extrasenzorial”, „Casa şi Familia”, „Cum să faci bani”, „Schimbul de Valori”, „Libera circulaţie a Valorilor – LCV”, „Am învăţat”, „Ce este proiectul Ritmuri Interioare?”, „Ghidul Autodidactului Online”, „Protecţia PC”, „Analiza Spectrală Biorezonantă.” Ocupat până peste cap cu proiectele sale în Grecia, unde s-a stabilit de doi ani, alexăndreanul nostru nu uita de România şi protestează în felul lui prin… acţiuni greviste! „Am intrat în grevă” şi „Vreau o ţară ca afară” sunt titlurile ultimelor sale materiale, postate pe unul din nenumăratele sale bloguri şi site-uri, în care îşi arată dezaprobarea pentru situaţia dezastroasă în care se afla în prezent ţara natală.

 

Florea Dencescu

 

 

4 comentarii (+add yours?)

  1. paul
    Mai 08, 2012 @ 12:16:28

    buna am facut plata book d-voastra dar nu am primit nici un link pt descarcare plata sa efectuat cu paypal de pe adresa hering o zi buna

    Răspunde

  2. Trackback: Ritmuri interioare
  3. observator
    Ian 30, 2011 @ 22:02:09

    Imi vine ca un prim impuls sa fac o gluma, sper sa o iei ca atare: „L-ai gasit, d-le, pe nea Florica asta, sa-ti faca publicitate printre fostii concitadini?” Repet, am glumit!

    Adevarul este, Serban, ca abia citind articolul asta mi-am dat seama, intr-o oarecare masura, de anvergura proiectutui tau. Nu pot decat sa-ti urez sa-ti dea Cel-De-Sus putere si sanatate sa ti-l/vi-l duci/duceti la bun sfarsit (am pus slash-urile acelea, gandindu-ma ca, de fapt, vei vrea sa-ti realizezi visul cu o echipa intreaga, nu de unul singur).

    O sa incerc sa citesc cam tot ce-ai publicat pana acum pe net, ca sa ma familiarizez cat mai mult cu ideile si conceptele tale, pentru a putea sa spun in cunostinta de cauza daca pot sa-mi aduc si eu obolul cu ceva.

    Am citit mai devreme „Ce este proiectul Ritmuri interioare”; am ramas impresionat de sinceritatea debordanta, atat a ta, cat si a Monicai, as spune chiar sinceritate curajoasa. Nu multi oameni sunt capabili sa-si puna, asa, sufletul „pe masa”, cum se spune, iar atunci cand o fac, o fac cu precautii si invaluiri de sens studiate, astfel incat sa se inteleaga doar ce vor ei. E un castig in credibilitate cand esti sincer si cinstit, iar pentru asta cred ca meritati apreciere si respect.
    ……..
    [Scuze pentru intervenţie. Şerban S.]
    Poveste despre bătrâni şi bătrâneţe, cu iz SF

    Răspunde

    • banifarabani
      Ian 31, 2011 @ 04:58:09

      1. S-a găsit singur. 😀 M-am trezit cu articolul pe mail. Ulterior, m-a contactat pe Messenger şi mi-am dat seama cine este şi mi-a propus o colaborare cu revista în cauză. Deci, mai curând eu le fac lor reclamă… 😉 🙂
      2. Citind şi eu articolul, am simţit şi eu câteva secunde, o gheară de spaimă. Gloria e un vin otrăvitor. Odată urcată la cap, vine greu înapoi, unde e locul ei… Cred că am zis asta (sau cam aşa) şi în clipul video de ieri. Prin urmare, gluma ta îşi are rostul ei! 😉
      3. Principalul scop al cursului, este construirea unei echipe cu care să demarăm piaţa de valori de care vorbeam în cartea „Schimbul de valori” şi în treacăt în „Libera Circulaţie a Valorilor – LCV”. Cred că oricui a citit cărţile, îi e limpede că de unul singur, pot face (eventual) o nouă şcoală de filoZofie. Cu „Z”. De la filos zoon sofia. Dar cum din astea sunt cu sutele… [miile?] (pcr, psd, pld, pnl, pdsr, psdr, fsn, fdsn, bor, …cacatolică, etc.)
      4. Spuneam pe undeva, cred că în „Începutul călătoriei”, că singura marfă vandabilă azi, e ADEVĂRUL. Lumea s-a cam săturat/saturat de minciuni şi impostură. Pe de altă parte, sunt infirm din naştere: sunt incapabil să mint. Îmi face rău. Rău organic. De priceput, mă pricep, că sunt băiat isteţ. Dar mi se face rău. Şi mai am o meteahnă, tot din naştere: mi-e lene să ţin minte ce am minţit, chiar şi de azi pe mâine. Aşa că, învăţătura lui Mama, e foarte bine venită: „Şerban, cea mai bună minciună, e adevărul! Te scuteşte să ţii minte ce ai minţit!”
      5. Anvergura proiectului. Aici, e mult de muncit. A fost mult, mai e groaznic de mult. O să reiau cartea „Ce este…” cu alt titlu şi o să prezint mai pe larg ce şi cum. Sunt implicaţii profunde de natură psihologică, ştiinţifică şi practică. Totuşi, cel puţin direcţiile de bază, trebuie conturate într-un material cât de cât unitar.
      O parte din idei, sunt deja publicate pe blogurile proiectului. Dar îmi dau seama că e greu să sari „din cracă în cracă”, chiar dacă eşti veveriţă zburătoare.
      Important e că am început. Am pus bazele.

      Răspunde

Lasă un răspuns

