Gratuit, FREE şi fără valoare

Am observat că foarte multă lume are o reprezentare foarte vagă cu privire la aceste trei expresii. Totuşi, pe corecta înţelegere a acestor expresii, se bazează extrem de multe relaţii interumane, de extrem de multe tipuri şi cu extrem de multe implicaţii şi consecinţe posibile.

Mă aflu în situaţia de a lua o decizie foarte importantă pentru sănătatea mea, pentru viitorul meu şi al soţiei mele.

Timpul pe care îl am la dispoziţie pentru a lua decizia, este de 48 de ore.

Pentru a preveni săvârşirea unor erori regretabile, am considerat că oamenii cei mai nimeriţi să îmi ofere un ajutor în clarificarea acestor aspecte, sunt cei care s-au înscris la cursul de afaceri online, deoarece decizia mea îi va afecta în primul rând pe ei.

Cuvântul cheie, este TIMP.

 

Prin urmare, opinia studenţilor este cea care mă interesează în primul rând, pentru că de răspunsul lor, depinde succesul pe care îl vor avea fiecare în viaţă şi desigur, în subsidiar, în afaceri.

Opinia vizitatorilor, este de asemenea foarte importantă şi explicaţia este foarte, foarte simplă:

În vreme ce opiniile mele pot fi subiective într-o măsură foarte mare comparativ cu a majorităţii, opiniile unor vizitatori, au o greutate mare, întrucât sunt persoane neutre.

Aştept aşadar răspunsurile tuturor studenţilor, cu o singură excepţie: subsemnatul.

Răspunsul meu a fost deja dat în mai multe dintre scrierile mele. Cine le-a citit, cu certitudine ştie care sunt convingerile mele şi ar fi inutil să mă repet.

 

 

 

1 comentariu (+add yours?)

  1. C.Anca Rus
    Ian 19, 2011 @ 14:09:20

    gratuit e fara bani,si fara valoare adica inseamna 0

    Răspunde

Lasă un răspuns

