Curs FREE de afaceri online

Ce? De ce? Cine? Cum? Unde? Când?

Da. Cele şase întrebări cheie, pentru soluţionarea oricărei dileme.

Prin urmare, dacă te-a pus în încurcătură titlul, citeşte-nainte!

Ce?

Evident, titlul este clar: Un curs FREE, gratuit, de afaceri online.

Cursul se numeşte „Cum să faci bani pe net L 01”. L 01, vine de la faptul că se adresează în primul rând celor care vor să înceapă propria lor afacere online.

Pentru clarificare, se găsesc DETALII AICI.

De ce?

Cândva, deja e multă vreme de atunci, am făcut nişte afirmaţii, pe un forum de afaceri.

Www.eafacere.ro

Diana Băjenaru, omul de succes din spatele portalului, îmi este prietenă şi totodată colegă în cadrul Proiectului ZENLA. Dacă să zicem, prin absurd mi-aş putea permite să îi uit pe ceilalţi, profesionalismul Dianei, mă obligă. E un model pe care merită să îl urmezi.

Sigur, a te agăţa de o astfel de justificare, e cam puţin. Există multe motive serioase atât pentru demararea cursului cât şi pentru a îl oferi gratuit. Voi menţiona doar câteva:

  • Cursurile care există, sunt extrem de puţine la număr. Cât priveşte calitatea lor, o văd după numărul de antreprenori online din România. Mă abţin să zic mai mult…
  • Cele care sunt, te întâmpină cu reclame sforăitoare, după care, se reped la buzunarul tău. Filosofie cunoscută: TOTUL E PE BANI.
  • Dacă am încercat să obţin informaţii mai detaliate, mi s-au oferit nişte informaţii care seamănă cu tabla de materii din manualele de la ASE, pe care orice net-surfer le poate descărca FREE, de la biblioteca ASE… Atunci când acele manuale vor fi capabile să construiască o afacere, o să cred şi într-o astfel de promovare…
  • Există o cerere colosală pe piaţa online de astfel de cursuri. Cineva, trebuia într-o zi să se ocupe cu seriozitate şi bună-credinţă de onorarea acestei cereri. De vreme ce tot ceea ce se oferă este pe bani, pe principiul „Banii înainte, pe urmă, vedem noi!”am înţeles şi cât de bine cunosc piaţa românescă, cei care oferă puţinele cursuri. Am înţeles eu mult mai multe şi tocmai de aceea am conceput acest curs.
  • Există un moment în viaţă când, dacă vrei să avansezi, să te dezvolţi, trebuie să transmiţi experienţa acumulată şi altora. Iar eu vreau să mă dezvolt. Prin urmare, trebuie să dau ceva, înainte de a cere ceva. Altfel, sunt simple promisiuni electorale.
  • Am un crez de care mă ţin de ceva ani: „Dăruind, vei dobândi!”.

Mai sunt şi alte motive, dar timpul trece, cursul are lansarea oficială pe 14 ianuarie 2011, deja el se derulează cu succes cu o grupă de testeri, deci să trecem mai departe.

Cine?

În spatele acestui curs, stă Proiectul ZENLA. Este prin urmare, o componentă a acestui proiect.

În spatele acestui Proiect, stau Monica şi Şerban Stănescu şi o mică echipă de entuziaşti. Destul de mare însă cât să ducă proiectul mai departe, credem noi. Dacă vezi pentru prima oară acest nume, „Proiectul ZENLA”, atunci caută pe Google, exact asta! O să găseşti destule lămuriri acolo. La ora când scriu aceste cuvinte, prima şi a doua pagină cu rezultate, sunt ocupate în întregime cu referinţe despre Proiect.

E bine de reţinut însă că, în spatele acestui proiect, al acestui curs, sunt oameni. Oameni ca şi tine.

Cum?

Cursul se derulează online, cu suport continuu în grupurile de discuţii şi am căutat să oferim maximum de calitate, chiar dacă am făcut-o fără să avem posibilitatea de a recupera ceva din cheltuielile şi efortul investit. Am muncit mult, enorm de mult, să creăm ceva în genul unei universităţi online.

Am asigurat un volum de material de studiu care să poată fi asimilat în circa două ore de studiu zilnic, la un nivel mediu de studii şi pregătire. Am asigurat de asemenea un volum considerabil de materiale auxiliare, sub forma cărţilor dedicate tratării mai detaliate unei teme, cum ar fi cartea „Cum să faci bani”. Mai sunt şi alte cărţi. Păstrăm surpriza pentru cei cu adevărat interesaţi.

Vom vedea cu timpul dacă am greşit, dacă am supraestimat talentele, valoarea, bunul simţ, civilizaţia, respectul şi în general, calităţile românilor. În fond, cursul oricând poate fi trecut de la „gratuit”, la „pe bani”, dacă Viaţa ne va dovedi că visele şi crezurile noastre sunt utopice în raport cu adevărul despre români şi România. Operaţia durează mai puţin de o oră… Ceea ce va rămâne însă dacă vom fi constrânşi să ajungem acolo, a spus marele Eminescu, în „Epigonii”: „Voi sunteţi urmaşii Romei?”…

Unde?

Ca loc, cursul se desfăşoară evident, online. Adresa de înscriere, este următoarea:

http://serban.sserbanro.co.cc/cursbanipenet.php

Aşa cum am precizat şi la început, înscrierile încep oficial, pe data de 14 ianuarie 2011.

Spre bucuria noastră, am avut şi cereri de înscriere „peste rând”! Evident, le-am dat curs celor de până astăzi, în mod excepţional. Oricum, mai sunt circa 4 zile, deci cei interesaţi, pot sta liniştiţi, cursul funcţionează, vor putea să se înscrie fără probleme.

Un alt aspect legat de unde, pe care vrem să îl subliniem: ACASĂ. Adică, acasă la tine, la el, la ea. ACASĂ LA FIECARE DIN NOI!

Vrem să arătăm ce înseamnă puterea internetului în materie de învăţământ şi educaţie. Iar astăzi, factorul TIMP, ne constrânge de multe ori să facem compromisuri dureroase. Mă gândesc bunăoară la mamele cu copii mici care, în loc să îşi câştige existenţa de acasă, desfăşurând o activitate pe care să o facă cu plăcere, cu talent, cu pasiune şi să aibă şi motivaţia de excepţie a prezenţei alături de copii, de familie, sunt nevoite să îşi vândă timpul în orice condiţii, pentru a asigura cele necesare copilului. Cum există din ce în ce mai multe mame fără soţ, din variate motive, ele devin ţinta unei anume categorii de antreprenori, cărtora eu refuz să le fac publicitate, dar despre care ştiu, mult mai multe decât cred ei.

Când?

Am precizat: Începând cu VINERI, 14 ianuarie 2011.

De la această dată, toţi doritorii se pot înscrie la curs. Existând deja o grupă de studenţi, vor beneficia şi de experienţa lor, pe lângă suportul oferit de organizatori. Şi deja avem pregătite surprize! Avem talente printre noi!

Lasă un răspuns

