Fă bani fără bani – începutul

Voi începe prin a îmi cere scuze faţă de vizitatorii care şi-au pus mari speranţe în acest blog. L-am neglijat mult timp şi asta pentru că, sunt şi eu om şi sunt multe, foarte multe de care mă ocup. Poţi vedea aici o listă mai completă. Între acestea, este şi nevoia de „a lua pulsul pieţei”. Începusem cu un gen de articol, de mai mare anvergură. Apoi, am vrut să văd cam în ce zonă de interes m-am situat. Aşa încât, am început să studiez piaţa. Astfel, am descoperit câteva caracteristici importante:

că sunt enorm de mulţi cei care sunt interesaţi să facă bani pe net;

majoritatea, sunt total dezorientaţi de mulţimea ofertelor neserioase şi au nevoie de informaţii de bază, pe cât posibil foarte simple, uşor de aplicat în practică;

enorm de mulţi oameni interesaţi, au extrem de puţini bani şi le e extrem de dificil să plătească un material, chiar dacă acesta pare interesant;

 

Există destul de mulţi oameni care sunt dispuşi să plătească un curs sau o carte în format electronic, dar ei vor anumite garanţii, care să le ofere măcar 50% siguranţă că vor reuşi, pentru restul de 50%, fiind conştienţi că depinde de ei şi trebuie să muncească serios pentru a reuşi. Dar încrederea le-a fost înşelată de tot felul de oferte bine garnisite cu fraze cuceritoare, cu imagini ameţitoare, gen vile, iahturi, maşini, petreceri luxoase. În spatele lor însă, s-a dovedit a fi o serie de mailuri care vin automat, cu tot felul de promisiuni şi cu propuneri de a cumpăra X material care, promite din nou, marea cu sarea. Cunosc foarte bine toate acestea, pentru că, din 2003 încă, am tot căutat soluţii pentru mine. Aşa că, am trecut prin toate încercările dureroase… E prea mult de povestit, cel puţin din iulie 2006 încolo, de când mi-am permis să stau pe net şi 20 de ore zilnic, s-au petrecut enorm de multe, am făcut şi am învăţat enorm de multe.

De aceea, m-am decis să scriu o serie de articole, în special pentru cei care vor să înceapă o afacere pe net, dar fără a cheltui bani.

Atenţie, am scris şi subliniat: FĂRĂ BANI!

Am accentuat, pentru că, mulţi cred că „fără bani” înseamnă „pică din cer”!!

Fără bani, înseamnă că, în locul banilor, TREBUIE PUS ALTCEVA!!

Cine îşi închipuie altceva, e rugat să meargă pe alt sit, blog, etc. Timpul meu este preţios şi am decis să îl împărtăşesc, împreună cu cei 17 ani de afaceri şi cei 10 de internet, DOAR cu cei care au ajuns în punctul în care, în afară de bani, sunt dispuşi să depună orice efort e nevoie, pentru a reuşi! PUNCT.

Aşadar, aceasta este ceea ce va trebui pus în locul banilor: TU, cel care vrei să ieşi din groapa cu mizerii umane, sărăcie şi nevoi, depui ORICE EFORT E NECESAR.

Pentru asta, am nevoie ca TU, să munceşti pe rupte, tocmai pentru a scuti banii care îţi lipsesc. După cum vezi, eu cheltui timp crezi că articolul acesta s-a scris singur? A ajuns singur pe internet? — energie, experienţă, cunoştinţe, a căror acumulare a necesitat cheltuieli enorme de energie şi resurse, inclusiv bani. Te asigur, ultimul lucru pe care ai vrea să îl ştii (aş vrea să uit şi eu, dar…), este câţi bani am pierdut în cei 17 ani de afaceri, ca să învăţ.

Dar, eu am altă filosofie de viaţă. Pe care mi-ar place enorm să o îmbrăţişezi:

Orice am consumat, bani, timp, energie, nopţi nedormite, mi-au adus ceva în schimb: CUNOAŞTERE, EXPERIENŢĂ, INFORMAŢIE.

Iar tu, exact pentru asta ai venit aici. Să scurtezi drumul către INFORMAŢIE.

Dacă crezi că eu îţi dau informaţiile care m-au costat 17 ani din viaţă de pomană, te înşeli. O să te coste ceva. O să trebuiască să îmi demonstrezi că faci ceva. Şi, în timp, vei vedea ce anume, dar vei avea şi rezultate. Cât de perseverent vei fi, vor fi şi rezultatele mulţumitoare, încântătoare sau, că se poate şi asta, dezamăgitoare. Altfel, vei rămâne pentru mine un trecător anonim pe acest blog iar faţă de tine, vei rămâne un simplu amârât, care visează o viaţă la comoara din pământ. E simplu…

Acum, că am făcut începutul, am spus care e direcţia următoarelor articole, hai să vedem care sunt „materialele” necesare pentru construirea succesului pe net. Al meu, al tău şi al oricui.

Acum, voi pune doar câteva elemente foarte importante pentru oricine. Le vom discuta separat pe fiecare, în articolele viitoare.

TU. Omul cel de toată ziua. Cu tot ce e al tău. Ce îţi place mai mult, ce te deranjează, ce anume ai pe lângă tine, dar, mai ales, ce ai înăuntrul tău.

AFACEREA, CA IDEE. Da, acesta e primul pas. Şi e înăuntrul tău! IDEEA! Pentru că, vezi tu? Idei sunt cu carul. Într-o oră, poţi găsi pe net, cel puţin 20 de idei. Dar de la idee la afacere şi la bani, e o cale interminabilă uneori, relativ scurtă alteori, care poate să te ducă şi chiar a dus pe mulţi la prăpastie, sau, la SUCCES. Ori tu, vrei succes. Corect? Pentru asta, trebuie SĂ FACI ceva anume. Vom vedea şi ce, la momentul potrivit. Pentru etapa asta, e nevoie de o idee foarte clară. Pusă pe hârtie sau pe calculator, într-un fişier.

OAMENII. Da, oamenii. Ei sunt cheia succesului, orice vrei să faci. Prietenii, amicii, cunoscuţii şi mai puţin cunoscuţii, inclusiv necunoscuţii, dar cei care sunt interesaţi. Oamenii, ca mine, ca tine, sunt cei care COMUNICĂ şi care AU NEVOI. Tot felul de nevoi. Până la urmă, simplist exprimat, o afacere de succes = mulţi oameni care au ce să îşi ofere unii altora.

Corect şi simplu! Aşa e?

COMUNICAREA. E important să comunici cu oamenii, pentru că, LOR vrei să le vinzi ceva sau, să le propui un schimb echitabil. Ori, dacă vrei să faci un schimb cu mine ori să îmi vinzi ceva, trebuie să ştii ce anume mă interesează şi pe ce aş accepta să dau bani sau, dacă sunt foarte necăjit cu banii, pentru ce aş accepta să muncesc, ÎN LOC DE BANI. Şi aici, intervin masiv calculatorul şi internetul. De fapt, de aceea se spune „bani pe net” şi „afaceri pe net”.

 

Mai sunt şi alte elemente importante, dar, dacă îţi înşir acum o listă pe 1 pagină, ori mai multe, o să te îngrozesc şi, oricum şi mie mi-ar fi imposibil să urmăresc cu atenţie, o listă interminabilă. Câte puţin şi (foarte!) bine făcut, e soluţia care la mine, a dat rezultate. A dat la toţi cei de la care am învăţat ce ştiu.

Deci, deocamdată, la revedere şi în scurt timp, vom vorbi mai pe larg despre TINE, ca partea cea mai importantă a oricărei afaceri. Apoi, vom trece la celelalte!

Te aştept şi aştept părerile tale, sub acest blog!!

Despre Şerban Stănescu, (adică eu, autorul…) poţi afla mai multe AICI.

 

 

5 comentarii (+add yours?)

  1. C.Anca Rus
    Mar 25, 2011 @ 11:10:51

    sunt prima absolventa care am reusit sa fac bani pe net, datorita acestui curs si acestor minunati profesori, care sunt Monica si Serban Stanescu!!!

    Răspunde

    • banifarabani
      Mar 25, 2011 @ 14:38:26

      Dragă Anca, am câteva observaţii pentru tine.
      1. Atunci când vrei să îţi faci promovare pentru blogurile tale, foloseşti câmpul „website”.
      2. Chiar dacă locuieşti în Italia, eşti româncă, deci, am pretenţia de la tine să scrii cu caractere ROMÂNEŞTI!
      După cum vezi, eu scriu ROMÂNEŞTE. Asta înseamnă cu ă, î, â, ş, ţ. Când scrii italieneşte, poţi să scrii cum vrei.
      Dacă vrei să te impui, scrii corect româneşte, adică, inclusiv cu diacritice!
      3. Ţi-am şters linkurile din comentariu. Dacă vrei să îţi faci promovare doar pe situl meu, consider că ai deja destule linkuri aici, către toate blogurile tale. Dacă revii tot timpul cu aceleaşi linkuri, îmi faci mie un deserviciu, pentru că eu sunt penalizat de către motoarele de căutare.
      Dacă îţi închipui că eu scriu ca să pierd timpul, te înşeli.
      Du-te şi pe alte bloguri, citeşte-le, lasă comentarii şi pe acele bloguri. Aşa faci şi link-building şi trafic şi îţi faci şi noi prieteni.
      Pe mine m-ai convins, ce mai aştepţi din partea mea? Mergi mai departe!
      Pe acest blog, ai obţinut maximum ce se putea obţine!
      Dacă înţepeneşti aici, o să ai cel mult 1 (un vizitator) pe zi: Pe mine.
      Asta urmăreşti? Mă îndoiesc de o astfel de strategie!
      O să discutăm în modulul destinat traficului şi despre cum se face traficul pe un blog. Sau pe orice alt sit.
      Dacă aş putea să le fac pe toate bătând din palme, le-aş face.
      Deocamdată, scrie şi scrie TU. Materiale autentice. Aşa îţi exersezi capacitatea de a scrie, adică, A PLANIFICA.
      Scrisul, este în fapt o formă de plan. Cu cât scrii mai mult, cu atât înveţi mai mult cum să îţi faci un plan.
      Şi vezi că aştept în continuare să refaci fişa personală. Ai modelul pe grup, ai şi şablonul.
      Apucă-te de treabă, că timpul trece şi trece în defavoarea ta!
      Succes!

      Răspunde

  2. Trackback: TU eşti afacerea! « Cum să faci Bani Fără Bani
  3. RUXANDRA - Ploiesti
    Noi 12, 2010 @ 00:12:08

    Interesant ceea ce am citit aici… ma intereseaza !
    stiu multe persoane care promoveaza mai multe site-uri pe care se pot face bani ! nu am auzit sa fi avut rezultate si sa fi incasat ceva …
    Astept detalii !

    Răspunde

    • banifarabani
      Noi 12, 2010 @ 09:46:26

      Dragă Ruxandra,
      Mulţumesc pentru interesul arătat! Admit că ceea ce spui, e adevărat.
      Am trecut şi eu prin febra clicurilor care te fac milionar.
      Aşa am învăţat că, de fapt, există secrete,
      doar în măsura în care cunoştinţele de care dispui, te fac mai priceput, ori mai nepriceput.
      Am acumulat şi eu o experienţă destul de serioasă, inclusiv la capitolul „dezamăgiri”.
      Dezamăgiri, pentru că, am acceptat să fiu amăgit.
      Mi-a plăcut să cred în povestea banilor făcuţi repede.
      Cred şi acum în ea!
      Dar, eu am abvordat-o cu luciditate.
      Am fost şi sunt conştient că bani repede, poţi face doar când:
      1. Ai o valoare extraordinară şi foarte căutată
      2. Furt, minciună, înşelătorie.
      Eu sunt construit pentru prima variantă.
      Muncind, învăţând, am înţeles că prin muncă îţi cdreşti valoarea şi,
      drept consecinţă, devii din ce în ce mai căutat.
      Există însă şi aici, două căi:
      A. Să faci totul de unul singur, adică, să te autoeduci, între care, autodisciplina, e capitală.
      Aceasta este „calea grea”. Pe această cale am mers eu.
      B. Să înveţi de la cineva care ştie şi este onest, care chiar vrea să îşi împărtăşească cu tine experienţa acumulată.
      Aceasta e calea uşoară. Sau, ar trebui să fie.
      Aici, e mai mult de discutat şi intrăm în Legea Rezonanţei sau, dacă preferi, Legea Atracţiei.
      A doua cale, o ofer eu în acest blog şi în grupurile de discuţii şi, în egală măsură în cărţile scrise şi publicate,
      respectiv în celelalte bloguri.
      Pe situl meu, găseşti detalii atât privind grupurile, blogurile cât şi cărţile publicate care pot fi downloadate de pe net.

      Răspunde

Lasă un răspuns

