Despre acest blog

Mi-am propus în cadrul acestui blog, să-mi împărtăşesc experienţa de viaţă cu toţi cei interesaţi de subiectul „Cum să faci bani”.

Este probabil subiectul cel mai discutat dintre toate.

După ce am studiat problema afacerilor vreo 15 ani, după ce am acumulat peste 12.000 ore de studiu în domeniul marketingului şi al afacerilor online, mi-am propus să construiesc o echipă cu care să împărtăşesc cele învăţate şi în egală măsură să ofer cunoştinţele mele în materie de calculatoare şi afaceri online.

Cum să faci bani fără bani?

Iată o întrebare care poate crea felurite reacţii.

E posibil aşa ceva?

A oferi un răspuns scurt, înseamnă a spune pur şi simplu „DA!”

Ajunge asta? Te mulţumeşte pe tine, vizitatorule şi potenţialul meu partener de afaceri?

În mod cert, vrei mai multă informaţie şi mai exact, ceva care să te convingă că este posibil.

Pe acest blog, vom face schimb de experienţă şi vom demonstra că se poate, dar mai ales, cum anume se pot face bani fără bani. Pentru că există multe metode, chiar foarte multe.

Ceea ce oamenii ignoră şi de aici ideea greşită că a face bani înseamnă neapărat a avea bani, vom discuta aici.

Am scris deja o carte pe tema asta: CUM SĂ FACI BANI.

Am explicat în carte cum anume trebuie abordată problema banilor şi ce anume trebuie făcut. Pentru toţi cei interesaţi de temă şi de asemeni de carte, este acest blog şi încă vom avea şi alte instrumente de lucru.

Dar… Pentru că există şi un „DAR…

Ceea ce mă interesează este seriozitatea. Vânătorii de iluzii, sunt avertizaţi că e o mare diferenţă între a visa şi A FACE.

E plină lumea de guralivi şi de vorbă-multă.

Cei care mă interesează sunt cei care sunt hotărâţi să facă ceva şi mai ales care sunt hotărâţi să muncească pentru succesul lor.

Pentru restul, există reţelele sociale, unde îşi pot consuma cum vor energia cu care altfel, ar putea face lucruri serioase pentru ei. De exemplu, să îşi construiască pas cu pas SUCCESUL.

Inclusiv dacă ceea ce cred ei că le lipseşte sunt banii.

Pentru cei hotărâţi cu adevărat, am în lucru o carte care chiar aşa se numeşte: Cum să faci bani fără bani.

Dacă crezi că merită să investeşti ceva efort şi ceva timp în propriul tău succes, atunci eşti bine venit vizitatorule, fie că eşti fată, fie că eşti băiat.

Aici, ceea ce contează sunt hotărârea în acţiune, perseverenţa şi voinţa de a învăţa şi, mai ales, visele pe care le ai.

Tot pentru cei cu adevărat interesaţi, există şi următoarele grupuri:

http://tech.groups.yahoo.com/group/oameni_succes

http://tech.groups.yahoo.com/group/ritmuri_interioare

Vă aştept în interior!



Lasă un răspuns

